Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

ciu, odbija się to również w biznesie. Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie spraw - pozycjonowanie...Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm zdaje s

Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to również w biznesie. Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie spraw - pozycjonowanie...Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to również w biznesie.

Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie spraw - pozycjonowanie jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już wymyślać tego rodzaju analogii, ponieważ wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Wątek wydaje się być wyeksploatowany. Bo definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Jednak ciągle mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.