Mobilne billboardy - czy warto?

Dodane: 11-06-2016 08:06
Mobilne billboardy - czy warto? Odpowiednia reklama, to skuteczna reklama. Wybór jest duży: wizytówki, ulotki ,albo wynajem przyczep reklamowych śląsk to w sumie tylko kilka dostępnych opcji na rozpromowanie firmy. Jak dobrać najkorzystniejszy z nich?

Firmowa promocja

Promowanie marki w regionie korzystając z różnych metod reklamy jest bardzo ważnym czynnikiem wpływającym na rozwój firmy. Dobrze oznaczona siedziba firmy, z dobrze widocznym znakiem (logiem) firmowym oraz estetycznie wyglądająca informacja o usługach może przyczynić się do zwiększenia ilości klientów szukających konkretnych usług.

Do tego warto pomyśleć o kilku potykaczach i reklamie mobile jeżdżącej lub stojącej na dużym parkingu. Przyczepa reklamowa i oklejony samochód pozwala na dość skuteczna reklamę oraz zwiększa widoczność firmy na tle konkurencji w danym regionie. Dość fajnym pomysłem jest też reklama mobilna z nagłośnieniem, jednak należy z tym uważać, aby nie przesadzić z nachalnością takiej reklamy.


Co może pójść nie tak przy reklamie dźwiękowej

Zamówienie mobilnej reklamy z nagłośnieniem może być albo doskonałym pomysłem, który spowoduje zwiększenie zainteresowania naszą firmą, albo zadziała wręcz odwrotnie i zniechęci konsumenta do naszej firmy.

Jeżeli chcemy osiągnąć ten pierwszy skutek to warto przestrzegać kilku reguł. Po pierwsze reklama z nagłośnieniem nie może być zbyt głośna, ani za długa, bo nikt nie zdąży usłyszeć jej w całości. Należy też unikać odtwarzania reklamy dźwiękowej z samego rana oraz w miejscach, gdzie i bez tego jest głośno. Sama reklama powinna być raczej krótka i jasna oraz, co najważniejsze, wyraźna.


O billboardach w Wikipedii

Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej.

Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach.

Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:

billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard);
billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry;
billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry;
billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry;
billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry;
citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach;
billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze). =

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)