Punkt widzenia pozycjonera

z - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje dobre...Pozycjonowanie zza kulis to nie jest taka prosta sprawa. Wielu właścicieli firm nie rozumie, d

Punkt widzenia pozycjonera Pozycjonowanie zza kulis to nie jest taka prosta sprawa. Wielu właścicieli firm nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, albo dlaczego jest coraz drożej. Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje dobre...Pozycjonowanie zza kulis to nie jest taka prosta sprawa. Wielu właścicieli firm nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, albo dlaczego jest coraz drożej.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje dobre i złe strony.

Oczywiste, że dobre jest to, że rośnie liczba potencjalnych klientów. Za tym jednak zwiększa się także ilość firm świadczących tego rodzaju usługi, co czasami wypada całkiem kuriozalnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do oferty prawie wszyscy, którzy mają cokolwiek wspólnego z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się stronami, albo prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Więc teraz jest czas, żeby spojrzeć na drugą stronę medalu. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Firmom się wydaje, że pozycjonowanie nie może być drogie. Cóż - może na jakieś naprawdę mało konkurencyjne frazy da się tanio. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.