Mobilne reklamy, czy są skuteczne?

nia ze swoich usług bez posiadania reklamy mobilnej. Takie reklamy mogą być zamieszczane na samochodach i autobusach oraz na przyczepach i innych pojazdach, które się przemieszczają. Podstawową zaletą reklamy mobilnej jest wła

Dodane: 10-01-2017 06:47
Mobilne reklamy, czy są skuteczne?

Zalety reklamy mobilnej

Reklamy mobilne stały się w obecnych czasach bardzo popularne i wiele osób prowadzących własną działalność nie wyobraża sobie, że mogłyby zachęcać do korzystania ze swoich usług bez posiadania reklamy mobilnej. Takie reklamy mogą być zamieszczane na samochodach i autobusach oraz na przyczepach i innych pojazdach, które się przemieszczają.

Podstawową zaletą reklamy mobilnej jest właśnie jej mobilność, czyli częste przemieszczanie się po różnych odległościach. Dlatego może być ona wykorzystywana nie tylko do reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej, ale również do reklamowania nowych przychodni czy aptek. W takich wypadkach reklamy mobilne projektowane są przez fachowców i wykonywane przez specjalne firmy.


Marketing i biznes

Reklama i marketing to podstawa biznesu, to powiem Wam każdy przedsiębiorca. Bez dobrej reklamy nikt nie dowie się o usługach danej firmy prze co nie będzie ona miała klientów. Niestety reklama jest dość droga, nawet podstawowa kampania reklamowa potrafi przekroczyć budżet nie jednej małej i średniej firmy.

Duże reklamy na budynkach nigdy nie były tanie, a teraz są nawet jeszcze droższe. Dlatego jest jedna alternatywa: reklama mobilna, czyli krótko mówiąc reklama na przyczepie, która jeździ przez miasto. To dobry sposób na zwrócenie uwagi i bywa, że jest skuteczniejsza od reklamy stacjonarnej.


Cytat z Wikipedii o świadomości marki

Świadomość marki - miernik znajomości marki. Zazwyczaj badania świadomości marki przeprowadza się metodą CATI, czyli drogą wywiadów telefonicznych. Można też przeprowadzać metodą PAPI czyli papierowymi wywiadami kwestionariuszowymi, lub poprzez CAWI - czyli wywiady internetowe.

Najważniejsze wskaźniki świadomości marki to:

świadomość spontaniczna, czyli procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki
świadomość wspomagana, czyli procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera
świadomość TOM (ang. Top of Mind) czyli procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu (pierwsza, która przyjdzie do głowy respondentowi).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Świadomość_marki